۱۱ پاسخ

من حس میکنم دیشب از گربه ترسیدم تا دراز کشیدم ی لگدای محکمی زد ترسیده بودم

منم هنوز هیچی حس نمیکنم

وای من هنوز هیچی هیچی می ترسم خدا کنه نی نیم سالم باشه

من جفتم خلفیه هنوز هیچی حس نمیکنم

اگه خلفی باشی اره دیگه از ۱۶ هفته میفهمی .من قدامی ام از ۲۰ به بعد میفهمم

برا من مثه نبض با جفت قدامی ،جفت شما خلفی ؟

منم اینجوری بودم تو هفته شما

جفتت چیه من ک در حد ی نبض حسش میکنم. جفتم قدامی

من حباب حس میکنم فعلا خوب حسش نمیکنم شاید بخاطر بارداری اولمه

منم حس می‌کردم ۱۷ هفته

من یادم یه حالت ویبره تو شکمم حس میکردم یا بال زدن

سوال های مرتبط

مامان تربچه مامان تربچه هفته شانزدهم بارداری