۱۰ پاسخ

بهش نبات داغ بده

گریپ میکچسر خارجی بده بهش خیلی خوبه با قطره دایمتیکون پسره منم از 10 شب شروع میکرد تا 4 صب یه سره گریه میکرد این دوتا رو دکتر داد فقط یه ماه داذم بهش خوب شد

بی بی کر هم خوبه اینم امتحان کن

ببردکترعزیزم شایدرفلاکس داره ایزی کول واینفاکول عالیه

بیخود دلتو ب قطره های ایرانی خوش نکن
تو ایرانی ها پدی لاکت خوبه

پدی لاکت خوب بود حتما امتحان کن

شکمش رو با روغن بچه اسطوخودوس ماساژ بده

دقیقا منم مثل تو با این تفاوت که ب نظر نمیرسه بچه مشکلی داشته باشه
شکمش خوبه خوب کار میکنه شیر هم کم و بیش میخوره فقط بشدت بد خوابه امروز ب قدری شدید گریه کرده ک واقعا کل کوچه خبر دار شدن
الان بزور و بدبختی خابوندیمش ولی ۱۰ دیقه دیگه باز بیدار میشه

اهورا نینی رو امتحان کن

کولیک کنز بهش بده ببین چطوره

سوال های مرتبط