۵ پاسخ

من کل استخونام درد میکنه، وقتی میشینم بلندشدنم خیلی سخت میشه استخونای پام و زانوم خیلی درد میکنه

تابخوایم‌ آدم‌ قبلی بشیم‌ خیلی‌ زمان میبره‌

من تو شیردهی این طوری شدم
مکمل و قرص کلسیم بهتر میکنه

التهاب استخوان داری باید بری دکتر ارتوبد

منم همینجور هستم و خیلی هم سردمه ولی احساس سرما خوردگی ندارم

سوال های مرتبط