۱۴ پاسخ

هفت ماهگی میمونه میگن ماه هشت نباید زایمان کنی نمیمونه

نگران نباش منم ۳۱ هفته انقباض نشون داد ولی الحمدالله چیز خاصی نبود و مرخص شدم

دردم داری یا فقط انقباظ؟انقباظت شاید کاذبه

من بچه ۲۶ هفته ای دیدم الان ۷ سالشه، خدا بزرگه علم‌پیشرفت کرده‌ بابا خیالت راحت

عزیزم از 28 هفته به بعد نی نی دنیا بیاد میمونه

برو یه بیمارستان دیگ اگ خیلی انقباظ داری.دکتر من گفت برو بیمارستان بهت سولفات میزنن از زایمان جلوگیری میکنن

نگران نباش عزیزم انقباض هم باشه میتونن الان کنترلش کنن
و اینکه بچه هم میمونه خیالت راحت
فقط اینکه رفتی بیمارستان و مطمئنی انقباض هست؟

میمونه ولی انشالله به موقعه ش بدنیا میاد نگران نباش

چه علائمی داشتی برا انقباض عزیزم؟

بله میمونه

میموووووونه ولی می‌ره دستگاه

میمونههه

منم استرس دارم شدید

چرا عزیزم میمونه اما برای یه مدتی دستگاه میره

سوال های مرتبط

مامان پسرکم💙 مامان پسرکم💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرادوآنیل👸🤴 مامان آرادوآنیل👸🤴 روزهای ابتدایی تولد