سلام شیر های پاکتی پاستوریزه رو باید بجوشونیم؟؟ یا فقط در حد گرم کردن؟؟؟

۷ پاسخ

پاستوریزه س دیگه

من باهاش شیربرنج هم درست میکنم اوکی هست

من گرم کردم خراب نمیشه

من یخ میخورمم

پاستوریزس دیگ چرا بجوشونی

کمی شو تو قاشق گرم کن اگه خراب نشده بود هر جور راحتی بخورید

من سرد میخورم دیگه چیشو بجوشونی خب

سوال های مرتبط

مامان مهدیار وتو دلی مامان مهدیار وتو دلی هفته هفدهم بارداری