سلام خانمای عزیز
پودرلیدی میل روچجوری مصرف می کنین؟

۱ پاسخ

سلام عزیزم.من با شیر طعم کاکائویی و موزیشو گرفتم خوردم خوب بود..دوتا پیمانه پودر بریز تویه لیوان بزرگ شیر اضاف کن خوب هم بزن بعد بخور...

سوال های مرتبط

مامان ماهی خانوم مامان ماهی خانوم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سوین و رادمان مامان سوین و رادمان ۹ ماهگی
مامان فندوق کوچولوم مامان فندوق کوچولوم ۲ ماهگی
مامان علیرضاوابولفضل مامان علیرضاوابولفضل هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهیا مامان مهیا ۹ ماهگی
مامان ساریژ♥️ مامان ساریژ♥️ ۵ ماهگی