من اشتهام خیلی کم شده دو هفتس
خداروشکر تنها نیستم🤣 🤣
منم همینجوریم 😂😂😂😂
فک میکردم تنهام 😂😂😂
منم، از یه طرف گرسنه ام ، از یه طرف جا ندارم بخورم ، وسط صبحونه ضعف میکنم
خداشاهده درکت میکنم خصوصا هفته های ۱۹ تا ۲۶ 😩
منم همیشه ۵ دقیقه بعد از خوردن غذا ضعف میکنم 😂
فک میکردم فقط من اینجوری ام😂
🤣🤣🤣🤣🤣
😅😅😅😅😅🤣🤣🤣🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.