درحال خوردن صبونه دارم ضعف میکنم
لا اله الله😐

۹ پاسخ

من اشتهام خیلی کم شده دو هفتس

خداروشکر تنها نیستم🤣 🤣

منم همینجوریم 😂😂😂😂
فک میکردم تنهام 😂😂😂

منم، از یه طرف گرسنه ام ، از یه طرف جا ندارم بخورم ، وسط صبحونه ضعف می‌کنم

خداشاهده درکت میکنم خصوصا هفته های ۱۹ تا ۲۶ 😩

منم همیشه ۵ دقیقه بعد از خوردن غذا ضعف میکنم 😂

فک میکردم فقط من اینجوری ام😂

🤣🤣🤣🤣🤣

😅😅😅😅😅🤣🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۴ ماهگی