از صبح پهلو هام درد گرفتن همینجایی که کلیه هست
نمی‌دونم چرا خطر ناکه یعنی ؟

۲ پاسخ

وای من دیروز اینجوری بودم، بعدش زد به شکمم، البته شکمم کمتر بود، اخرش شیاف گذاشتم استراحت کردم، ولی خداروشکر امروز خوبم

من یه ماه پیش برای خرید سیسمونی رفتم بازار، اون روز چون جیشم گرفته بود و توالت فرنگی هم هیچ جا نبود ، خودمو خیلی نگه داشتم، تا دو سه روز درد کلیه داشتم، بعدش خوب شد

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها👬 مامان دوقلوها👬 هفته سی‌ام بارداری