آره نهارخوردم ۲۰دقیقه داخل حانه راه رفتم يه ذره ورزش کردم ۲ساعت بعد از نهار۱۰۶بود
متفورمین هم میخوری و قندت ۱۱۲ هست؟
بعد از ظهر میرم پیادهروی اگه عطاری بازبود می گیرم ممنون
نون سفید و شیرینی جات مصنوعی تا میتونی نخور میاد پایین
نان بربری می خورم همیشه
ادامه بده نون جو فوق العاده موثره. کدو خورشتی ابپز کن بخور یا خام رنده کن تو ماست کم چرب.
بعد همه غذاهات ۱ قاشق سویق جو بخور. بامیه، کدوخورشتی، نون جو رو بیار تو وعده هات. قند و شکر مصنوعی و هرچی که قند مصنوعی داره رو حذف یا کم کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.