کیا هم هفته منن؟
کی انومالی میدین+؟؟

۹ پاسخ

برا من دکترم ۱۸ هفته و ۴ روز نوشته که برم

زوده بری الان شاید دوباره بفرسته
بزار همون 17 هفته به بعد برو

برا جنسیت ۱۶ هفته اختیاری البته من نرفتم
بعدشم ۱۸ هفته انومالی بعدشم نمیدونم😂

بروتو تقویم بارداری هفته ها بروجلو ببین 18,هفته میفته چندم برات

18هفته دیگه گلم من میشه 10تیر

پریودت با سونو قلبت یکی بود؟

به من گفت ۱۷ هفته و ۳ روز برو ولی من ۱۸ هفته میرم حس میکنم اون موقع زوده

من دکترم گفت ۱۶ هفته بیا مطب تا برات بنویسم

آنومالی ۱۸ هفته باید بری

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۶ ماهگی
مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی
مامان آقا مهیار🧿❤️🥺 مامان آقا مهیار🧿❤️🥺 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هیراد🩵 مامان هیراد🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری