برا من دکترم ۱۸ هفته و ۴ روز نوشته که برم
زوده بری الان شاید دوباره بفرسته
بزار همون 17 هفته به بعد برو
برا جنسیت ۱۶ هفته اختیاری البته من نرفتم
بعدشم ۱۸ هفته انومالی بعدشم نمیدونم😂
بروتو تقویم بارداری هفته ها بروجلو ببین 18,هفته میفته چندم برات
18هفته دیگه گلم من میشه 10تیر
پریودت با سونو قلبت یکی بود؟
به من گفت ۱۷ هفته و ۳ روز برو ولی من ۱۸ هفته میرم حس میکنم اون موقع زوده
من دکترم گفت ۱۶ هفته بیا مطب تا برات بنویسم
آنومالی ۱۸ هفته باید بری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.