کیا هم هفته ی منن هنوز نمی‌دونن بچشون چیه؟؟۱۶هفته و۳روز

۱۱ پاسخ

منم 16هفته و سه روزم 12هفته و یک روز رفتم گفتم 80درصد پسره

مگه انتی احتمال نداد؟

منم ۱۶ هفته و ۲ روزم ولی نمیدونم

منم ۱۶هفته و سه روزم.و نمیدونم☺️

من ۱۶ هفتع و۲ روز رفتم سونو تعیین جنسیت الان بری بهت میگن

کدوم دکتر رفتی سونو عزیزم

ایشالا آنومالی

منم نمیدونم هنوز. انتی احتمال داد ، ۱۵ هفتم رفتم سونو همین دکتر اومد ببینه پشتشو کرد هر چقدرم صبر کرد دیکه نچرخید خوده دکتر خندش گرفته بود .

من هم هفته شمام رفتم آنتی گفت احتمالا دختر ولی خطا می زنه

من تقریبا بهت نزدیکم هنوز نمی‌دونم🙁😂۱۵هفته و ۳روز

بچ ها کسی میدونه هزینع بیمارستان خصوصی چنده سزارین

سوال های مرتبط

مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان توت فرنگی🎀🩷 مامان توت فرنگی🎀🩷 هفته بیستم بارداری
مامان علی کوچولو 🧸✨ مامان علی کوچولو 🧸✨ هفته هفدهم بارداری
مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی