منم 16هفته و سه روزم 12هفته و یک روز رفتم گفتم 80درصد پسره
مگه انتی احتمال نداد؟
منم ۱۶ هفته و ۲ روزم ولی نمیدونم
منم ۱۶هفته و سه روزم.و نمیدونم☺️
من ۱۶ هفتع و۲ روز رفتم سونو تعیین جنسیت الان بری بهت میگن
کدوم دکتر رفتی سونو عزیزم
ایشالا آنومالی
منم نمیدونم هنوز. انتی احتمال داد ، ۱۵ هفتم رفتم سونو همین دکتر اومد ببینه پشتشو کرد هر چقدرم صبر کرد دیکه نچرخید خوده دکتر خندش گرفته بود .
من هم هفته شمام رفتم آنتی گفت احتمالا دختر ولی خطا می زنه
من تقریبا بهت نزدیکم هنوز نمیدونم🙁😂۱۵هفته و ۳روز
بچ ها کسی میدونه هزینع بیمارستان خصوصی چنده سزارین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.