۸ پاسخ

عزیزم هرچی رو جعبه نوشته اگر ننوشته تا تاریخ انقضا

داروخونه گفت شربت تا ی ماه میشه استفاده کرد

وای الان دیدم شربت تا سه ماه من چقد شربت یک ماهه امداختم رفته اه

من از دکتر پرسیدم گف قطره یکماه .شربت اگه سوسپانسیون باشه یکماه ولی شربت‌های دیگه تاریخ انقضای روی شیشه .ممکنه حتی تا دوسالم تاریخ داشته باشن

دکتر دخترم میگفت الکی میگن بعد یه ماه شربت را بندازید تا یکی دوسال قابل استفاده هستن

شربت اگه تویخچال بوده تا سه ماه میتونی استفاده کنی

من شربتو سه ماه استفاده میکنم ولی باید به تاریخ انقضای خود شربت یا هر دارویی توجه کنی

شربت تا سه ماه قطره یکماه

سوال های مرتبط

مامان گلابی🍐 مامان گلابی🍐 ۳ سالگی