۵ پاسخ

الا بذکر الله تطمعن القلوب🤭
(با یاد خدا دلها آرامش میگیرد)
این ذکرو مدام پشت هم بگو تا قلبت آروم بگیره💓

فک کنم طبیعیه منم حوصله هیچی رو ندارم اعصابم داغونه همش دلم میخاد گریه کنم استرسم زیاده
میگم سزارینم چطور هس . بچم خوبه ینی
خیلی کلافم

منم اینجورم مدام گریم میگیره کلافه شدم
عزیزم سزارینی چون هفته مون باهمه میپرسم چندهفته میخوای بری؟

عزیزم تو هفته های ما این چیزا خیلی طبیعیه میگذره ایشالاا

منم نفس تنگی دارم ،شبا راحت نمیتونم بخوابم ،باز حالت تهوم برگشته ،هر چی میخورم سر گلوم میمونه 🥲🥲

سوال های مرتبط