من پایان پنج شروع کردم چون شیر خودم سیرش نمیکرد واقعا راضی بودم و هستم
البته رو بچه اولم این حساسیت ها رو داشتم بچه دوم و سومدیگه چونتستمکامل بود محل نمیدادم همه چی دادمشون😅😅😅😅😅
پزشکمنمگفت از پنج ماهگی شروع کنبا لعاب برنج از روزی یه قاشق چای خوری و بیشترش کن تا معده کم کم اشنا بشه و شروع دوره کمکی دیگه از شیش ماه تکمیل بشه
دکتر فوق تخصص گوارشفت از ۴.۵ ماه میشه شروع کرد
نه پایان شش ماهگی تقریبا همسنن دخترمن ۴ماه ۲۸ردزشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.