۲ پاسخ

معمولا پایان شش ماهگی شروع میکنن مگر با تشخیص دکتر من دکتر به خاطر رفلاکس پسرم گفت از ۴ ماهگی شروع کنم با پوره سبزیجات

سلام من بردم دکتر گفتند شروع کنم دخترم ۴ماه و هفت روزشونه

سوال های مرتبط