لطفااا طرز تهیه ابگوشت بفرستید برا دخترم بپزم

۷ پاسخ

خانوما میشه خالی نخود بریزم ی تیکه گوشت و یکم پیاز و زردچوبه بپزه

ممنونم ازهمه

من تو شیشه یه تیکع گوشت و یه ذره چربی داشته باشه با یه سیب زمینی به جای رب یه گوجه کوچیک یه پیاز خلال میکنم زرد چوبه و دونه کینوا یه ق م خوری و یه ذره مرزه یا شوید.
وقتی پخته شد پیاز ها رو میندازم بیرون بقیه مواد میکس میکنم یه گرد نمک میزنم خیلی خوشمزه نونم تیلید میکنم 😜😋😋😋😋

ی شیشه بردار ی تیکه گوشت یکم عدس یه تیکه کره اگر مرغ میندازی
اگر گوسفندی میندازی چربی داشت هچ اگ نداشت بازم کره
آب
ی ذره کم زردچوبه و دارچین که سردی نکنه درشو ببند قابلمه آب کن شیشه بزار توش بزار رو گاز بزار بجوشه آب قابلمه ک کم شد آب بریز ولی آب داغ چون آب سرد بریزی شیشه میترکه
بعد ۵ یا ۶ ساعت بردار شیشه رو زیر آب سرد نگیری که همچنان میترکه درشو باز کن نوش جونش

بیا عزیزم🫶🏻🌸

تصویر

یه تیکه گوشت گوسفندی سیب زمینی هویج یه تیکه پیاز گوجه هم میتونی بندازی وآب داخل قابلمه بزار بپزه

من تو شیشه می‌زارم یه تیکه گوشت سیب زمینی پیاز زردچوبه

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین هفته بیستم بارداری