۷ پاسخ

شب ده اف کن لامپو قصه بگو براش بعذم قندس نمیفته نترس دور از جان دیابتیا مشکل دارن ن بچه عاذی

نوزاد ک نیس قندش بیوفته

ما بخاطر دخترم خودمونم عادت کردیم ساعت 11میخوابیم

پسر من از هشت شب میخوابع تا شش صبح چرا قندش بیوفته .ولی هی شیرمیخواد تو خواب اذیت می‌کنه

چه قندی عزیزم
بزار بچه بخوابه دیگه بزرگ شدن عقلشون میکشه اگه گرسنه بودن دیگه خوابشون نمیبره نوزاد که نیستن😁

بچه ابنقدری قندش نمیفته نوزاد چون ذخیره چربی نداره قند ش میفته .گرسنش بشه خودش بیدار میشه

قندش نمیوفته نترس

سوال های مرتبط