۸ پاسخ

من الان برای خوردنش هرچی میدم

اگه شیره ابتون تصفیس میتونی بدی کم کم بهش بده
بزار بدنش عادت بکنه کلا ابجوشیده سرد شده بدی بدنش عادت بکنه دیگه سخته آبه شیر بدی بهش

اخه آب ولرم نجوشیده آدم بزرگم بخوره حالش بد میشه یه لحظه تصور کن

آب از دستگاه آب تصفیه خونگی هستا اونا ...

نجوشیده اسهال میگرن تا یکسال باید جوشیده باشه حتما

تابستونه آب زیاد گرم هم خوب نیس بچه تشنگی بر طرف نمیشه یکم خنک باشه نکه سرد ... یکم خنک خودت میتونی آب ولرم بخوری حالت تهوع میگیره ادم

املاح آب براشون سنگینه

یکسالگی

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱۷ ماهگی