۴ پاسخ

میگن سرلاک حریره بادام خوبه

موز وگلابی ک جودوسرپرک اگه بچت یخوره وزنگیریش عالیه حسابی هم خوشمزس

سرلاک هیروطعم‌ چندمیوش خوبه گلم

من شنیدم خوب نیستن مواد نگه دارنده و شکر داره

سوال های مرتبط

مامان علی جانم مامان علی جانم ۱۵ ماهگی