من که همش جلو باد کولر هیچ نمیتونم یه لقمه نون درست بخورم یا دماغم کپ میشه یا نفسم تنگی میکنه شکمم توحلقمه انگار بااینکه کوچیکه خسته شدم به قول تو😪😪😪😪
🥴ماه ۸ نمیگذره باوا
هیچی بدتر استخون دردای این ماه نیس
😂😂هنو اولشه خو
الان میگی خسته شدم ولی وقتی کوچولو دنیا بیاد خسته تر میشی شب بیداریاش زیاد .من از وقتی پسرم دنیا اومد در طول روز شب بیشتر از ۴ ساعت نخوابیدم
۸ ماه از من نمیگذره
کمتر بیست روز دیگهمونده
من چی بگم پنجاه روز دیگه دارم گررررررمههههه🥵
سه هفته دیگ تحمل کن چیزی نمونده 💪🏻
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.