چرا این 9ماه نمیگذره خسته شدم دیگه جون ندارم از گرما متنفرم کشش ندارم

۸ پاسخ

من که همش جلو باد کولر هیچ نمیتونم یه لقمه نون درست بخورم یا دماغم کپ میشه یا نفسم تنگی میکنه شکمم توحلقمه انگار بااینکه کوچیکه خسته شدم به قول تو😪😪😪😪

🥴ماه ۸ نمیگذره باوا

هیچی بدتر استخون دردای این ماه نیس

😂😂هنو اولشه خو

الان میگی خسته شدم ولی وقتی کوچولو دنیا بیاد خسته تر میشی شب بیداریاش زیاد .من از وقتی پسرم دنیا اومد در طول روز شب بیشتر از ۴ ساعت نخوابیدم

۸ ماه از من نمیگذره

کمتر بیست روز دیگه‌مونده
من چی بگم پنجاه روز دیگه دارم گررررررمههههه🥵

سه هفته دیگ تحمل کن چیزی نمونده 💪🏻

سوال های مرتبط

مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد