۷ پاسخ

فقط تو رو خدا به بچه خاکشیر و تخم شربتی نده حتی آب نده بچه جز شیر و استامینوفن مناسب سنش هیچی نباید بخوره خیلی ظلم به بچه خاکشیر اینا دادن معده و روده بچه داغون میشه اثراتش توی بزرگسالی هم میمونه

چون خود شیر خوردن تب رو پایین میاره ، دستمال روی پیشونی یذار با آب ولرم بشور دستمال رو ، به زیر بغلش هم دستمال بذار و بردار ، اگر پد تب بر داری استفاده کن اونم چیز خوبیه نداری حواست باشه ۴ ساعت یکبار پاراکید بده بعد مثلا الان ۲ دادی خواستی ۶ بدی ۵ الی ۱۰ دقیقه زودتر از وقتش بده نره بالا تب بعد بدی

خوب شیر میخوره ؟

دمای خونه چند درجه هست.؟
بهش آب جوشیده سرد شده بده هر ۲ ساعت یک قاشق چایخوری
تند تند هم بهش شیر بده
پاراکید رو هر ۴ ساعت دو برابر وزنش بده
خاکشیر و تخم شربتی اگه داری نوک قاشق چایخوری بزار تو آب جوشیده شده ولرم ۵ دقیقه بعدش بهش بده تا بخوره خاکشیر گرمی رو از بدن بیرون می‌کنه

کف پاش پیاز بزار

استامینوفن میدی؟

من پاشویه میکردم‌بااب ولرم دستمال میذاشتم روپیشونیش اب ولرم باشه لرزنکنه

سوال های مرتبط