۱ پاسخ

من دخترمو گرفتم روزا زیاد نمی‌خورد بیشتر وقتی حوصلش سر میرفت میگفت ممه منم اومدم سه روز اول رو کردمش روزی دوبار قبل از خواب عصر وشب بعد چهار روزکردم فقط شبا قبل خواب بعدپنج روز اصلا ندادم دوباره یه وعده کوتاه دادم بعدی هفته ندادم دوباره یه وعده کوتاه بعد دیگه اصلا ندادم برا خواب عصر هنوز با تاب ولالایی میخوابه اما شبا فقط سه شب اول که بدون شیر میخواست بخوابه گذاشتم تاب دیگه دیگه میزارم داخل جاش گاهی لالایی هم میخواد گاهی نمیخواد همینطوری غلط میزنه تا خواب بره به اینکه دستمو بگیره داخل دستش یا بغلش کنم وبزنم داخل کمرش بخوابه هم عادتش ندادم که عادت کنه مستقل خواب بره اینطوری نه خودم اذیت شدم نه دخترم نه سینم درد گرفت اصلا حس نمیکردم دارم از شیر میگیرم آنقدر برام راحت بود البته من شیرم خیلی خیلی کم بود حتی یک بارم سینم پر نشد هرروز انگار تازه خورده بود سینه هام کاملا خالی بود
این تجربه من

سوال های مرتبط