۴ پاسخ

بزن انشاالله مثبته

دوباره تست بزن من روز پریودی که نشدم چون پریودم خیلی دقیقه
۴ روز بعد دوباره زدم مثبت شد

علائمم مثل پریودیم بود هر روز منتظر بودم خونریزی بشم ولی خب باردار بودم عزیزم.... کلی ام گرمی خوردم که پریود بشم نمیدونسم 🤷‍♀️

دوباره تست بزن عزیزم

سوال های مرتبط