بزن انشاالله مثبته
دوباره تست بزن من روز پریودی که نشدم چون پریودم خیلی دقیقه
۴ روز بعد دوباره زدم مثبت شد
علائمم مثل پریودیم بود هر روز منتظر بودم خونریزی بشم ولی خب باردار بودم عزیزم.... کلی ام گرمی خوردم که پریود بشم نمیدونسم 🤷♀️
دوباره تست بزن عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.