۱۰ پاسخ

عشقم چون معده ش کوچیکه و شیر مادر کم کم میاد و بچه باید بیشتر میک بزنه چونش خسته میشع ولی هروقت میخواد بهش شیر بده. شیشه رو که از سرش انداختی نذار دوباره برگرده به شیشه. سخته شیرمادر دادن. مادر خسته میشه ولی خب دیگه

مال منم همینه دیگه کلافه میشم شیر خشک میدم

شیر مادر سبکه زودتر گشنه میشن شیر خشک سنگین سیرن تا ۲ساعت

شیر خودت زود حضم‌ میشه
من شیرخودمو روزا میدم ی وعده یا دو وعده خشک هم‌میدم

شیر مادر سبکه عادیه که زود به زود بچه گرسنه میشه

با قطره چکون یا سرنگ شیرخشک بده که به شیشه عادت نکنه
کم کم شیر خودت زیاد و پرچرب میشه

کنجد با نبات اسیاب کن بخور شیرتو خوش طعم و چرب میکنه کنار دهنش وقتی داره شیر میخوره یه پیمانه شیر خشک درست کن با قطره چکان همراه با سینه خودت از کنار دهنش بهش بده که خوب سیر بشه

عزیزم شیر مادر خیلی زودهضمه
شیرخشک سنگینه بیشتر سیر نگهش میداره
اگر خوب وزن میگیره و در روز ۷ ۸ تا پوشک خیس میکنه به فاصله یک ساعت و دو ساعت شیر خودت بده که رفلاکس نگیره
ولی من فقط شیر خودم دادم شیشه رو ول کرد پشیمانم کاش میذاشتم شیشه بگیره
الان‌نمیتونم بیرون برم چون همه ش دغدغه شیر دادن دارم

هنوز اولشه عیب نداره ب مرور شیرت پر چرب و سنگین میشه سیرش میکنه شبا قبل خواب ی بار بهش شیر خشک بده خوب بخوابه روز فقط شیر خودتو بده تند تند

منم همینم سینم یکسر دهنشه

سوال های مرتبط