۶ پاسخ

من موز يا سيب درختي ميزنم

دختر منم از اول فرنی ساده دوست نداشت من موز و خرما سیب درختی قاطیشون میکردم ب جا نبات بعد از ۷ماهگی شیر پاستوریزه ماجان ریختم خوشمزه ترش کرد

سلام مامانادخترم 8ماهشه وقتی میشینه بعضی وقتایهومیلرزه فک میکردم جیش می‌کنه اینجوری میشه ولی چک کردم این نبود دلیلش چی می‌تونه باشه

نبات نه نریز بجاش موز و خرما بریز

نه اشکالی نداره
پسر منم فرنی ساده دوست نداره
یا سیب میریزم یا خرما
تو حریره بادومش هم همینطور

نه بریز تو دفترچه بهداشت نوشته خرما میشه اضاف کرد

سوال های مرتبط