از اول بارداری گاهی حس پریودی میگیره و ول میکنه شاید روزی دوسه بار.
طبیعیه؟

۵ پاسخ

منم میگیرم
اگر میگیره ول میکنه طبیعیه
من وقتی میرم سرویس هم برا تخلیه خیلی درد دارم

منم همینطور

من کلا تو این 7هفته که باردارم کلا علائم پریودی دارم کاملا طبیعی

منم درد پریودی میگیرم تازگیا میترسم
اصلا نمی‌دونم انقباض چیه

من دیروز کامل دل درد پریودی شدید داشتم
نترس طبیغیه

سوال های مرتبط

مامان آقا نی نی🩵 مامان آقا نی نی🩵 هفته سی‌ویکم بارداری