منم میگیرم
اگر میگیره ول میکنه طبیعیه
من وقتی میرم سرویس هم برا تخلیه خیلی درد دارم
منم همینطور
من کلا تو این 7هفته که باردارم کلا علائم پریودی دارم کاملا طبیعی
منم درد پریودی میگیرم تازگیا میترسم
اصلا نمیدونم انقباض چیه
من دیروز کامل دل درد پریودی شدید داشتم
نترس طبیغیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.