بچهانفس تنگی اَمونمو بریده خسته شدم دیگه 😔😔😔

۱۰ پاسخ

آمپوله عزیزم،آره میزدم بهتر میشدم،البته دکترت باس بگه ها...

منم همینم دیشب انقدر نفس تنگی داشتم و حالم بد بود بعد چند ماه بالا آوردم بعد خوب شدم
عزیزم میتونی هرشب دمنوش به بخوری خواهرشوهرم میگه من تو بارداری بخاطر نفس تنگی هرشب دمنوش به میخوردم خیلی خوب بود خودمم دیشب خوردم واقعا تاثیر گذار بود

منم شبا زیاد اذیت میشم مخصوصا رو زمین خوابیدنی حس میکنم دارم خفه میشم

منم خیییلی داشتم🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️دکترم انوکساپارین برام نوش...

وای منم.من ک‌هنو هفته ۲۵هم هستم😩

منم همینطوریم تنگی نفس شدید درحد خفگی و تپش قلب🥹🥹

منم میگیرم تازگیا
نفسم سخت بالا میاد
بیشتر فشار معده اس به ریه و قلب

همدردیم گلم من تپش قلب هم دارم

هفته دیگه بهتر میشی اون هفته اوجشه

منم همینم مخصوصا آخر شبا در حدخفگی میرم 🙁

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی