سلام خانما کسی هست ک یکی از تخمداناشو برداشته باشه؟

۴ پاسخ

یکی از فامیلای ما برداشت یکی از تخمدان هاشو الان سه تا پسر داره

سلام بله من چند سال پیش برداشتم به خاطر کیست

اره خالم برداشته

ببخشید برا چی برداری؟به خاطر کیست؟

سوال های مرتبط