۵ پاسخ

تا ۲ سالگی ندید لطفا. همش قند هست مفید هم نیست. دوس دارین بستنی بدین با ماست ماجان و مغزیجات و موز و توت فرنگی و کره بادوم زمینی اینا خودتون واسش درست کنین خاصیت داشته باشه

نه فک نکنم تا دوسال هم بدم

بستنی اره ولی ژله رنگ مصنوعی داره

منم دوست دارم بستنی بهش بدم ولی نمیدونم مجازه یانه

بستنی میدادم ولی ژله امتحان نکردم
البته همون بستنی هم کم باید داد چون قندش زیاده

سوال های مرتبط

مامان محمد💙
دخترام💕 مامان محمد💙 دخترام💕 ۲ سالگی
مامان آرسام🧸🤎 مامان آرسام🧸🤎 ۱ سالگی
مامان نویان کوچولوم مامان نویان کوچولوم ۱۶ ماهگی