۳۰هفته سونو رشد
خیلیم دلم میخاد زود برسه برم ببینمش از ۱۸ هفته دیگ ندیدمش
اگه دکترت خودش صلاح بدونه مینویسه
منم ۱۸ هفته سونو آنومالی دادمهنو نرفتم سونو
هفته دیگ سونو چسبندگی و رشد دارم
۲۸ هفته سونو رشد
۲۲ هفته آزمایش گلوکز
اگر شرایطتت خوبه، ۳۵ برو رشد، اگر نه ۲۸ هفته و ۳۶ برو
خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم🌱
اگر توام به دنبال آگاهی هستی و فرصت مطالعه کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه✨️ با هم مسیر رشد رو میسازیم🌱✌️
آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor
من یه ۲۸ هفته سونو رشد رفتم قراره دومیم ۳۲ هفته برم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.