۶ پاسخ

۳۰هفته سونو رشد

خیلیم دلم میخاد زود برسه برم ببینمش از ۱۸ هفته دیگ ندیدمش

اگه دکترت خودش صلاح بدونه مینویسه
منم ۱۸ هفته سونو آنومالی دادم‌هنو نرفتم سونو
هفته دیگ سونو چسبندگی و رشد دارم

۲۸ هفته سونو رشد
۲۲ هفته آزمایش گلوکز‌

اگر شرایطتت خوبه، ۳۵ برو رشد، اگر نه ۲۸ هفته و ۳۶ برو

خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم🌱
اگر توام به دنبال آگاهی هستی و فرصت مطالعه کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه✨️ با هم مسیر رشد رو می‌سازیم🌱✌️
آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor

من یه ۲۸ هفته سونو رشد رفتم قراره دومیم ۳۲ هفته برم

سوال های مرتبط

مامان فرشته من مامان فرشته من هفته نوزدهم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پسملی💙 مامان پسملی💙 هفته بیست‌وششم بارداری