۱۴ پاسخ

سلام خوش ب سعادت و لیاقتتتون......فقط همین ...

بچه هات چیت

قدمش مبارک باشه نه باهم هم بازی خوبی میشن مثل بچهگی های خودمون
چشم بد به دور
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

من دخترم همسن پسرته ولی برای دومی وحشت دارم

حتمااذیتت نمیکنن که پشت سرهم همین جوری داری میاری

خیلی خیلی کم

خدا بهت صبری بده

خدا قوت گلی، منم دوتا شیربه شیر دارم ، راه سختی در پیش داری ولی انشالله در آینده برای هم خوب باشن و از دیدن موفقیت هاشون لذت ببری

فاصله دوتا کوچیکه کمه اذیت نشی یوقت منم ۷۴ دوقلو دارم ۴سال ۴ماهشونه وحشت دارم یوقت باردار نشم

خیلی کوچیکن🥺

این عکسی که گزاشتی بچه هاتن

واقعا خداقوت🤕من دوتا شیره ب شیره دارم از دستشون فراریم🤣🤣

اختلاف اول و سومی خوبه ولی در کل خیلی کوچولو هستن

ماشاءالله چقدر فعالی تو دختر
اختلتف سنی اول و دومی خوبه ولی واسه سومی زود اقدام کردی

سوال های مرتبط