۹ پاسخ

اونایی ک میخوان بچه نیمه اولی بشه دیگه ازین ماه دست بکاربشین دیگه 😁😁😁

دکتر بهت اجازه داده الان اقدام‌کنی؟ باید سه ماه از سقط بگذره ها

من این ماه اقدام کردم بی بی زدم مثبت شده اگه بی بی درست باشه اسفند بدنیا میاد هرسه مون اسفندی میشیم😍😂😂

انشالله که بگیره برات عزیزم
منکه فعلا استراحتم😊

یک سوال بپرسم من از اول تیر اقدام کنم ۱ تیر کی دنیا میاد

گرمیجات زیاد بخور رحمت گرم بشه رازیانه دم بکن تا ۱۴ سیکلت بخور شکم و پهلوهات با روغن سیاهدانه ماساژ بده هم در طول روز هم قبل اقدام موقع ظرف میشوری پیش بند ببند لباست خیس نشه خرما عسل سیاهدانه سعی بکن هر روز بخوری

من دوست دارم اردیبهشتی بشه 😍

😕من تاریخ زایمانم برا اخر ابان میشه نیمه اولی دیگ درسته😕

واسه من 11دی تا12بهمن افتاد

سوال های مرتبط