۱۱ پاسخ

من فاموتیدین میخورج ابنجکری ک میشم اب رو اتیشه

من آدامس می‌جوم خیلی موثره
روی سطح شیب‌دار دراز می‌کشم
گاهی یه فنجون شیر ولرم با زنجبیل هم آب رو آتیشه

صبح ناشتا قرص پنتومید ۲۰ بخور من از خیلی وقته میخورم نخورم میمیرم شب

نيني ات داره مو درمياره

ادامس نعنایی

ماست بخور به چپ هم بخواب

رفلاکس معده گرفتی منم همینطوری شدم

خدا لعنتش کنه این معده رو دهن منو سرویس کرده

سیب درختی بخور هرموقع اینجور میشی

قرص نولپازا برای معده عالیه منم اینطوریم

من که از الان اینجوریم

سوال های مرتبط