۶ پاسخ

دختر منم ناله میکرد ۳ روز nicu بود معدش ساکشن بود اکسیژنم میگرفت

یعنی چجوری بود حالش ک رفت دستگاه ؟؟

عزیزم بسلامتی ودل خوش

راضی نبود بدنیا بیاد از حالا 😂 انشاءالله بسلامتی برید سر خونه وزندگیتون

باسلامتی عزیزم

چرا صبر نکردی۳۸هفته

سوال های مرتبط