۸ پاسخ

عالیه

گلم تاپیک های قبلیتو خوندم سرویکست رو ۳۰بود منم تو انومالی ۳۰بود چکار کردی رفته بالا ایا من الان استراحتم؟

مگه ۳ بار خون میگیرن؟

عالی

بنده ی خاص خدا🤣🤣

ببخشید شما قبل آزمایش مصرف قند و شیرینی جات تون چطور بود

خیلی خوبه

اره عالیه

سوال های مرتبط