مامانا به نظرتون قندم خیلی بالا ممکنه دارو بده دکتر

تصویر
۵ پاسخ

من قند بعد پودرم ۱۸۰ بود
بعد اون ۹۶
بمن گفتن ای دیابت بارداری داری باید بری دکتر و..
گفتم برام ازمایش دوساعته هم بنویسین
بعد اون هم اگر بالا بود میرم دکتر
امروز ازمایش دادم

اگر این جدول در نظر بگیریم فقط قندت ناشتات نرماله
پیش خودم میگفتم نکنه چیزی خوردین شب قبل ولی اونوقت باید ناشتاتو بالا نشون میداد مال من ۸۵.۱۱۰.۱۰۵ بوده هنوز نشون ندادم

تصویر

ببین منم همینقدرا بود
اول دکتر گف رژیم بگیر و رعایت کن
با پیاده روی قندم نرمال شد
دوباره بعد دو هفته ازمایش دادم
بالا بود
الان دارم انسولین میزنم
بنظرم از همین الان بگو برات انسولین شروع کنه
چون هرچی سن بارداری بره بالاتر
مقاومت به انسولین بیشتر میشه و قنداتم بالاتر میره

فکر نکنم دارو بده احتمالا بهت بگه قند و اینا رو حذف کن

شاید رژیم بده بعد تکرار کنی
چون منم اینجور بود رژیم داد

سوال های مرتبط