خانما انسولین قیمتش چنده کسی تازگیا خریده ؟؟

۵ پاسخ

من دیگه شل کردم قند رو 😂 درحد هوس میخورم آزمایش گلوکز هم دادم سه ساعت افت قند داشتم تازه اوکی بودم البته من از اول بارداری انسولین زدم از همون اول قندم بالا بود قبلا ۱۰۵ بود الان ۹۰ تا ۹۲ هست

من شنیدم بامیه خیلی خوبه برای قند همچنین خاصیت مفصل سازی خیلی خوبی داره خودم هنوز امتحان نکردم شنیدم چندتا دونه بامیه رو از شب تا صبح داخل آب خیس کنید بمونه صبح ناشتا بخوری قندو میاره پایین ولی میگم خودمم هنوز امتحان نکردم

هفته پیش یه اشتایی گرفته بود ۶۵۰ هزار تومن ایرانیشو

من آزاد ۸۹۰خریدم

چه‌برندی نوشته برات من سه تا لومیر گرفتم شد ۴ تومن

سوال های مرتبط

مامان نینی 🩵🧸 مامان نینی 🩵🧸 ۱۱ ماهگی