برای منم گفت یک تیر چهارده خرداد ب دنیا اومد
سزارینی هستی؟؟؟
طبیعی هر موقع ک دردت بیاد زایمان میکنی من ۳۸ هفته دوتا بچه هام دنبا امدن
بچه قبلی دردت گرفته بود؟
اگه طبیعی میخوای دیر و زود داره عزیزم
اگه سزارین باشی برا ۱۸ یا ۱۷ تیر نوبت میزنه برات
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.