خانما من ۲۸تیر تاریخ زایمانم هست یعنی همون موقع زایمان میکنم یا دیرو زود داره

۶ پاسخ

برای منم گفت یک تیر چهارده خرداد ب دنیا اومد

سزارینی هستی؟؟؟

طبیعی هر موقع ک دردت بیاد زایمان میکنی من ۳۸ هفته دوتا بچه هام دنبا امدن

بچه قبلی دردت گرفته بود؟

اگه طبیعی میخوای دیر و زود داره عزیزم

اگه سزارین باشی برا ۱۸ یا ۱۷ تیر نوبت میزنه برات

سوال های مرتبط