زیاد شیر دادنم خودب نیست رفلاکس را تشدید میکنه
عزیزم اینجا نپرس الکی بهت استرس میدن. دکتر به من گفت وزن بچه را ضربدر ۱۵۰ تا ۱۸۰ کن بعد تقسیم بر ۲۴ کن.عددی که هرساعت باید بدی مشخص میشه
دخترم چهار ماه ۹۰ سیسی میدم زود به زود بهش شیر میدم
۱۲۰بده
کمه من هر دو سه ساعت ۱۲۰ تا میدم
گاهی اشتها ندارن ۹۰تا
عزیزم همه چی بستگی به وزن گیری نوزاد داره من الان پسرم ۵ ماهش دو ساعتی ۹۰ تا میخوره ولی خدارو شکر وزنش خوبه
نه کمه ولی بستگی داره به چند ساعت یکبار که می خواره بزام اگر وزن گیریش خوبه اجبارش نکن
۲ ماهه ۹۰ تا اوکیه
ولی بازم به اشتهای بچه بستگی داره، ب زور نده
ولی اگه میل داره بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.