۴ پاسخ

من که سر شب دیدم تب نداره کلا دیگه تا صبح چک نکردم 😬 ینی مگه باید چک میکردم؟ تا صبح خوابید
یه بار برای درد پاش پاراکید دادم
بعد دیگه بیدارش نکردم الکی استامینوفن بدم

هر۴ساعت استامینوفن بدی حله

من هر نیم ساعت بالا سرش بودم تا صب نخوابیدم یهو تبش می‌رفت بالا

هر چهار ساعت

سوال های مرتبط

مامان پسرِبابا😍 مامان پسرِبابا😍 ۱۵ ماهگی