۶ پاسخ

من نام وگیکوز دادم لاغر بود عوض کردم سوپرامیل و بیومیل خوبه وزنش اوکی شد

خاله ی همسرم سوپرامیل میده تپل شده خیلی لاغر بود
ولی من کمکی گیگوز میدم لاغره

۵ کیلو هستش دکتر میگه وزنش پایینه چه شیرخشکی بدم توروخدا اگ تجربه ای چیزی دارین بگین

از داروساز داروخانه بپرس

نان بده

چند کیلوعه سوال منم هست

سوال های مرتبط