۱ پاسخ

من تا دوماهگی با شیر خودم خوب وزن گرفت بعدش تا چهارماهگی خیلی کم اضاف شد ماهی ۲۵۰
الان ک شیرخشک میدم داره بیشتر اضاف میکنه

سوال های مرتبط