۳ پاسخ

دقیقا منم اولا نمیفهمیدم رودمه😅😅

اره طبیعیه منم همینجورم‌باید حتما پامو خم تو شکمم یکم اروم‌بشه

منم همینطورم ، روده هام درد میکنن از بس نفخ دارم

سوال های مرتبط