۳ پاسخ

پسر منم خوابش دیرتر بشه، سخت تر می‌خوابه. کلی گریه و جیغ و داد تا بخوابه.
تازه دیرتر بخوابه، احتمال زیاده که ده دقیقه ای بیست دقیقه ای بخوابه زود بیدار شه

بچه منم همینطوره خوابش بهم بریزه میزنه به جیغ ساکت نمیشه تاباماشین نبرمش بیرون اروم نمیشه عزیزم سعی کن سرتایمش بخوابونی چون بهم بریزه سخته تابخابونیش

دلش درد نمیکرد؟

سوال های مرتبط