نباید رابطه داشته باشی و تحریک بشی کلن دکتر اینجوری ب من گف حتی از سینه و غیره
مشکل دخول نیست عزیزم ، چون دکترا خودشون موقع سونو گرافی داخلی دخول انجام میدن یا کسانی که زایمان زود رس هستن کلا پساری داخل میذارن تا بمونه، مشکل ارگاسم هست اگر به ارگاسم برسید خوب نیست و ضرر داره
نه عزیزم
نه دیگ تو نمیره ک مشکل داشته باشه
سلام فک کنم به ارسگام نباید برسید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.