۱۲ پاسخ

عشقم منم زردی داش دخترم ۱۴ یود ن بستری کردم ن شیر خشک دادم ن عرقیجات

فقط شیر خودت رو بده بزار دسشویی کنه مدام
دستگاه اجاره کن بیار تو خونه ۲ روز بمونه اوکی میشه
مال من ۲ روز موند اوکی شد دیگه الان خداروشکر اوره روی ۶

قدمش مبارک و پر از برکت باشه ان شاالله❤️
خداروشکر که به سلامتی زایمان کردی.
ترنجبین و قطره شیر خشت و نوزاد بخوره و حجامت از پشت گوش انجام بدین براش.
خودتون گرمیجات تا چند روز نخورین و تندتند شیرش بدین.عرق کاسنی ،شاتره رو خودتون بخورین هر ۶ساعت یه فنجون.
وبدن نی نی رو با عرق خرقه شست و شوبدین یا با پنبه بمالید به بدنش.
دخترمن با رعایت نکاتی که گفتم زردیش کم شد و زود خوب شد و بستری هم نشد خداروشکر.

سلام فاطمه جان خوبی عزیزم نی نی خوبه خداروشکر این راه عشق و پر از مشکل رو بسلامتی رد کردی خیلی خوشحال شدم خدا همیشه پشت و پناهت باشه 🥹🤲💓

ترنجبین انقدرخوبه به بچه بدی که نگو

شیر خشک بده فقط و بدتر شد تهش حجامت گوش ،دارو گیاهی و چرتو پرت ب خورد بچه نده که کولیک و مریضی بشه تا ماه ها اذیت بشی

دست و صورت و باسنشو با عرق کاسنی بشور

خودت خنکی بخور زیاد نزار تو گرما بمونه لباسای خنک تنش کن شیر خشت بهش بده بخوره خیلی خوبه

من ک ترنجبین دادم خودمم فقط سردی خوردم عرق کاسنی و خاکشیر و اینا بی فایده بود اخرشم شش روز دستکاه اوردم خونه دکترشم یه دارو داد خودش درست میکرد یه محلول بود خوب شد دیکه

هرچی بیشتر شیر بخوره و مدفوع کنه بهتره
به دکتر بگو نیاز بدونه دارو میده هیچی سرخود نده بنظرم
اگرم دکتر اجازه میده از این دستگاه خونگی ها بگیرین کرایه میکنن اونم خوبه

روزی ۳بارترنجبین بهش بده بعد خودت عرق کاسنی بخور تامیتونی شیر خودتوبهش بده بعد پشتش ابجوش نبات یااب قندبهش بده هرچی اداره کنه زردیش ازبن میره

قطره شیر خشت بگیر خارجیش و بده بهش
هفت قطره در روز بده اگه وزنش بالای سه کیلوئه
دختر منو خوب کرد خداروشکر

طبیعی زایمان کردی ؟

سوال های مرتبط

مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد