۵ پاسخ

من پوره سیب و هویج دادم فردا می‌خوام سیب زمینی بدم
دکتر گفت عصاره ماهیچه بده برا شروع فرنی نده رفلاکسشو بدتر می‌کنه منم از پوره ها شروع کردم پسرم نفخ داره مدفوعشم یک روز در میون بود الان هر روز می‌کنه

با شیر قاطی کن

نه بابا نترس عادی میشه

از کی کمکی شروع کردی ؟
من یک ماه تا پایان ۶ ماهگی فقط فرنی دادم بعد پوره ها رو شروع کردم

استرس نداره میخوره

سوال های مرتبط

مامان علی و امیرحسین مامان علی و امیرحسین هفته بیست‌وچهارم بارداری