من میخوردم دل درد میگرفتم
وای من عاشق خیار شدم
آره عزیزم نفخ داره سعی کن نخوری
خواهرشوهرمن هم بارداره میگه خیارمیخورم نفخ میگیرم اونم نمیسازه
پس نخورعزیزم
اره خیارنفخ داره چون سرده
به من نمیسازه ،با خیار و پرتقال هم بهم میریزم هم انگار شکمم پر آب شده و صداهای عجیب غریب میده برا همی کلا سمت این دوتا نمیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.