سلام خانماکسی پیش سونومحمدهادی یاراحمدی رفته آنومالی؟

۵ پاسخ

برو پیش یزدان پناه فقط هم عالیه کارش هم دقیق

من رفتم یزدان پناه برا ان تی
انومالی هم میرم پیش خودش خیلی عالیه فوق العاده

برو پیش نسرین اسدی عالیه ببین تا همه چیو چک نکرده ولت نمیکنه نمیذاره بری هی میگه برو یچیز بخور بچه تکون بخوره فلان جاشو ببینم خیالم راحت شه تا من اونجا بودم برا چنتا از بیماراش اینجوری گفت .. تو دلم گفتم هرکس بود میگفت ول کن بابا خوبه

یزدان پناه رفتم
بهترین دکتره
خیلی دقیق هست

سلام قیمت سونو انومالی چنده

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آبنبات(یسنا)🍭 مامان آبنبات(یسنا)🍭 ۳ ماهگی
مامان امید مامان امید هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجم🐣🫀🎀 مامان جوجم🐣🫀🎀 هفته سی‌ام بارداری
مامان خادم الحسین مامان خادم الحسین هفته بیست‌وپنجم بارداری