برو پیش یزدان پناه فقط هم عالیه کارش هم دقیق
من رفتم یزدان پناه برا ان تی
انومالی هم میرم پیش خودش خیلی عالیه فوق العاده
برو پیش نسرین اسدی عالیه ببین تا همه چیو چک نکرده ولت نمیکنه نمیذاره بری هی میگه برو یچیز بخور بچه تکون بخوره فلان جاشو ببینم خیالم راحت شه تا من اونجا بودم برا چنتا از بیماراش اینجوری گفت .. تو دلم گفتم هرکس بود میگفت ول کن بابا خوبه
یزدان پناه رفتم
بهترین دکتره
خیلی دقیق هست
سلام قیمت سونو انومالی چنده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.