۵ پاسخ

مامان رایا شیر خودتو میدی یا شیر خشک ؟

پسر من هنوز به غذا نیفتاده ولی چیزی که همه دکترا میگن اینه که تا قبل دو‌سالگی بچه نباید قند و‌نبات بخوره. باز از دکنرش بورس

من برنج محلی رو شستم گذاشتم خشک شد بعد پودرش کردم الکش کردم کاملا که پودر شد یه قاشق برنچ با نصف لیوان اب گذاشتم کامل پخت اندازه یه نخود کوچولو هم نبات انداختم من چون قبلا روغن بادوم بهش داده بودم روغن بادومم ریختم دو سه تا قطره اگه با شیر خشک میخوای قاطی کنی اخرش شیر خشک بریز چون نباید حرارت ببینه

سلام عزیزم من هنوز شروع نکردم ایشالا کی دو روزه دیگه شروع میکنم
آرد برنج رو خودم برنج درجه ۱ ایرانی خریدم ۱.۵ پیمانه شستم کامل انقدی که آبش شفاف باشه بعد با همون آب میزاری بین ۸ تا ۱۲ ساعت خیس بخوره..بعدش آبشو میریزی بره و پهن میکنی رو یه پارچه نخی تقریبا یه روز من گذاشتم موند کامل خشک شده بود آسیاب کنی بعد از الک ریز الک کنی اندازه یه پیاله یزرگ میشع


ببخشید طولانی شد اگه😘
امیدوارم به کارت بیاد

برنج رو 24 ساعت خیس میدی مدام آبش عوض میکنی... بعد آسیابش میکنی ... برای شیرینش میتونی از نبات رنگ سفید یه ذره بریزی.. یه قاشق غذا خوری درست کن هروعده

سوال های مرتبط